Monday, December 22, 2008

Selembar Cerita Pembuka Bicara :)

Assalamualaikum,

Isnin, 22 Disember 2008, 11:28 PM.. Blog!??.. haha.. sudah sekian lama aku tahu mengenainya.. sudah beratus ajakan memujukku.. namun masih lagi berat untuk aku memulakannya.. Tapi entah mengapa, di saat ini, di malam ini, aku disapa dengan kehadirannya.. mungkin di kala ini ribuan manusia sudah nyenyak di alam mimpi.. mungkin juga sedang bersengkang mata di hadapan tv.. tetapi aku masih lagi berada di opis?? haha.. kelakar.. mana mungkin aku berada di opis jika aku tidak lupa untuk membawa kunci rumahku sewaktu pulang petang tadi.. betapa tersentak hati ini bila sampai di rumah, kunciku tiada.. haha..

Setiap kejadian ada hikmahnya, setiap kesusahan ada jalan pemudahnya, setiap persoalan ada jawapannya dan begitulah selepas setiap hujan pasti ada pelangi yang mewarnai alam :) ..

Salam permulaan buat semua.. semoga blog ku ini akan dapat membantu diriku juga mereka yang membacanya :)

:: Ikhlas dariku ::

2 comments:

Lanz™ said...

welcome to da club. U r now officially a blogger. hee.. Hope to see more in da future.

fasniuka said...

Hehe.. Thanks.. Hopefully semangat ini akan berkekalan dan terus bertambah :)